夏季休業のお知らせ
お客様 各位
日頃は格別のご愛顧を賜り、まことにありがとうございます。
誠に勝手ながら、弊社では下記の期間を夏季休業とさせていただきます。
ご迷惑をおかけすることと存じますが、何卒ご理解、ご了承のほどお願い申し上げます。
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夏季休業日:2018年8月10日(土)~17日(日)
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<業務取扱のご案内>
■各種お問い合わせなど
休業中は、メールやお電話等でのお問い合わせに対するご返答が休止となります。
休業中にいただいたメールでのお問い合わせにつきましては、
8月19日(火)以降、順次ご連絡させていただきます。
Dear Customers,
We would like to inform you that our office will be closed for a summer holiday from Saturday.
the 10th of August to Sunday the 18th of August.
You will not be able to reach us during the holiday.
We will resume business as usual from Tuesday the 19th of August.
We are sorry for the inconvenience this may cause you. Thank you for your understanding and cooperation.
Thank you.